Менеджер по роботі із ЗМІ

Основні вимоги:
– вища освіта;
– досвід роботі на займаній посаді від 3 років;
– впевнений користувач ПК (офісні програми, Фотошоп, Корел та ін.);
– володіння англійською мовою (бажано);
– комунікабельність, грамотність.

Основні обов’язки:
– організація роботи зі зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації;-
– розробка стратегії спілкування з представниками громадськості та засобами масової інформації; фірмового стилю підприємства; плану заходів щодо формування або коригування іміджу корпоративної культури підприємства;
-розробка плану проведення піар-кампаній, складання прогнозів впливу на імідж підприємства тих або інших планованих акцій;
– визначення бюджету піар-кампаній;
– організація прес-конференцій, брифінгів, медіакіт, бекграунд, інтерв’ю керівників підприємства в засобах масової інформації;
– організація підготовки прес-релізів про діяльність підприємства, корпоративних бюлетенів, інших інформаційних матеріалів про діяльність підприємства для засобів масової інформації
– аналіз ефективності проведених піар-кампаній.

Якщо Вас зацікавила ця посада, просимо повідомити деякі дані про себе, заповнивши форму, або надіслати резюме у файлі:

Прізвище, ім’я, по-батькові (обов'язково)

Бажана сфера діяльності

Бажана посада

Яку ще посаду Ви могли б займати

Дом. телефон

Моб. телефон

Ваш email

Завантажити резюме або фото (не більше 1Мб - doc, docx, txt, rtf, pdf, jpg)