Основні вимоги:
– вища освіта (маркетинг, економіка, журналістика),
– досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років,
– вільне володіння англійською мовою
Обов’язки та функції:
– здійснення дослідження кон’юнктури ринку, платоспроможного попиту на продукцію підприємства,
– прогноз продажів, цін, діяльності конкурентів,
– розробка пропозицій по удосконалюванню методів конкурентної боротьби.
– аналіз рекламного ринку, формування та написання інформаційних, рекламних матеріалів про діяльність компанії, їх розміщення у ЗМІ;
– розробка річного тематичного плану висвітлення діяльності підприємства у ЗМІ, складання кошторису витрат на рік, квартал, місяць;
– організація та проведення прес-конференцій, брифінгів, промо-акцій;
– інформаційне наповнення Web – сайту